lørdag den 16. juli 2011

Det er billigt!

I går var jeg nede i byen med min mor og lillebror. Jeg skulle lige hurtig ind i matas for at se om de havde nogle tilbud. Og det havde de!:). Der var en lille kurv med L'OREAL, der var kun to forskellige produkter:

Den ene var L'OREAL infallible Long-Lasting Creamy Powder Foundation (langt navn). Det er en lille beholder pudder-foudationen øverst og spejl og svamp i et rum under. Der er 9 g i og den kostede KUN 50 kr.!

Den anden hedder L'OREAL Roll'on True Match. Det er også en pudder-foundation og der hører en lille rulle applikator med. der er 7,5 g i og den koster KUN 35 kr!



Af en eller anden underlig grund købte jeg den øverste. Jeg købte den i Rose Beige som er nummer 145. Jeg tror faktisk at den er lidt for mørk, men det var den eneste farve de havde.
Jeg har allerede prøvet den, men jeg bruger ikke så meget make up mere så den dækker fint for mig, men for kraftiger dækning så brug en foundation under.
På emballagen lover de at den ikke smelter i løbet af dagen. Fra morgen til aften. Den er Matterende:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar