søndag den 17. juli 2011

SJP NYC

Billedet er taget fra: http://enthairfachionce.blogspot.com


For ca. en måned siden købte jeg denne skønne parfume. Jeg havde kigget efter den i Matas, hvor den kostede 240 kr. for 30 ml. Men en dag fandt jeg den i Føtex til 200 kr. Jeg købte den ikke da jeg ikke havde særlig mange penge og skulle også have noget tøj. Men for en måned siden fandt jeg den til 100 kr. i Føtex, og det er jo vildt billigt.
Parfumen dufter rigtig godt af jordbær. Den er dejlig feminin og sød men ikke kvalmende.
Når jeg har den på synes jeg ikke den holder særlig længe. Men det kan også være fordi man bliver vant til duften.
Næste gang jeg køber en parfume skal det være Marc Jacobs Lola:)

2 kommentarer:

  1. Hej Lollipop :)
    Kan jeg lokke dig til at blive fast læser af min nye blog??? :)

    fridafmyblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. iiih, jeg har brug for noget parfume! taaak! :)

    SvarSlet